Om Småtroll

Velkommen til Småtroll

Småtroll er en småbarnsavdeling med 15 barn født i 2021, med 5 voksne på jobb hver dag.

Disse jobber på Småtroll i barnehageåret 2023/2024

• Anne Lundemoen Håkedal, pedagogisk leder 80% (+ 20% styrerstilling)
  • Kristine Kaasin Hetlelid, barnehagelærer, 60%
  • Stina Haugen - barnehagelærer 40%
  • Renate Helleland, sosionom, 60%
  • Heidi Nyhaven, barne- og ungdomsarbeider 100%
  • Eva Falander, assistent, 80%
  • Ellen Rugsland, assistent, 60%
  • Tatjana Lindstøl, barne- og ungdomsarbeider, 80% (i svangerskapspermisjon, kommer tilbake høsten 2023)

Hos oss på Småtroll fokuserer vi på å være trygge voksne med mye varme, omsorg og tydelige grenser. Vi ønsker at hverdagen til barna skal inneholde omsorg, lek og læring. Og vi ser på det som vår oppgave å være gode veiledere for barna, slik at de er godt rustet for veien videre i livet. Vi tenker at gode rutiner skaper en trygg og forutsigbar hverdag for dem. Gode rutiner og trygge rammer er viktige for de små barna som skal finne sin plass, og lære at barnehagen er en trygg plass å være og en gøy plass å lære.

Velkommen til oss!